Mennyi vitaminra van szükség ?

Mindig ez a kérdés merül fel, amikor a vitaminok és ásványi anyagok kerülnek szóba. Sajnálattal veszek tudomást arról, hogy az emberek többsége óriási tévedésben él a vitaminokkal, ásványi anyagokkal és nyomelemekkel kapcsolatban.

Első tévedés az, hogy azt gondolják, hogy a vitaminok, ásványi anyagok és nyom emelek, étrend kiegészítők. A helyes megfogalmazás az létfontosságú elemek, amit minden nap be kell vinni a szervezetbe.

Második tévedés, hogy az a hiedelem, hogy minőségi ételt fogyasztok, beleértve a gyümölcsöket, zöldségeket, tejtermékeket. Sajnos ez sem igaz, de az volt 50 60 évvel ezelőtt. Akkor, amikor a termőföld tartalmazott elég tápanyagot. Ma már teljesen ki van zsige relve és sem a legelők, sem a megművelt termőföldek,
gyümölcsösök, nem tudják biztosítani számunkra a megfelelő minőségű és mennyiségű tápanyagot.

Ezért van szükség ezeknek a tápanyagoknak a pótlására.

Nézzünk néhány példát:

Itt van a sokszor hangoztatott C vitamin, aminek a hiánya súlyos következményekhez vezetnek, mint pl.

  • az erek rugalmatlanok lesznek
  • gyengül az immunrendszer
  • nő a fertősre való hajlamosság
  • fáradékonyság
  • kevés kollagén termelődik, ami nélkülözhetetlen a bőr, csontok ízületek és az erek épségének fenntartásához.

Sokan azt mondják, eszek én minden nap gyümölcsöt, zöldséget. Ez mind szép és jó, csak az a baj, hogy nem tudsz elfogyasztani elég mennyiséget, ugyanis legalább  1 000 mg C vitamint kell bevinned ahhoz, hogy a minimális mennyiséget biztosítsd a szervezeted számára. kb ennyiből jönne ez ki:

  • 1,5 kg paprika, vagy
  • 2,5 kg citrom, vagy
  • 4 kg paradicsom, vagy
  • 12,5 kg cseresznye, vagy
  •   14,5 őszibarack, vagy
  • 20 kg alma

Ez számomra lehetetlen kategória, ezért kell pótolni valamilyen formában.
Több megoldás is létezik, kapszula, tabletta vagy folyékony forma. A lényeg az, elegendő
megoldás is létezik, kapszula, tabletta vagy folyékony forma. A lényeg az, elegendő mennyiség és minőség legyen biztosítva, ahhoz képpest, hogy mennyiség és minőség legyen biztosítva, ahhoz képpest, hogy

    • hány kilo vagy
    • milyen életvitelt folytatszmilyen életvitelt folytatsz
    • mennyire vagy leterheltmennyire vagy leterhelt
    • milyen az egészségi állapotodmilyen az egészségi állapotod

Van egy bizonyos adag mennyiség, amit alapnak lehet venni, de logikus, hogy nem bizonyos adag mennyiség, amit alapnak lehet venni, de logikus, hogy nem mindegy, hogy milyen terhelésnek vagy kitéve naponta, mert egy sportolónak, vagy fizikai mindegy, hogy milyen terhelésnek vagy kitéve naponta, mert egy sportolónak, vagy fizikai munkát végzőnek több vitaminra van szüksége, mint egy ülőmunkát végzőnek, ráadásul munkát végzőnek több vitaminra van szüksége, mint egy ülőmunkát végzőnek, ráadásul könnyebb teskönnyebb testsúllyal. Több vitaminra és ásványi anyagra van szüksége, akinek szervezete, tsúllyal.

 Több vitaminra és ásványi anyagra van szüksége, akinek szervezete, immunrendszere teljesen le van amortizálva, mert nem foglalkozott eddig ezzel a kérdéssel. immunrendszere teljesen le van amortizálva, mert nem foglalkozott eddig ezzel a kérdéssel.

 Számtalan kutatás bizonyítja, hogy a vitaminokkal kimagasló eredményeket lehet elérni az z egyészség fenntartása és stabilizálása területén, ezért érdemes tudni, hogy mennyi az annyi. egyészség fenntartása és stabilizálása területén, ezért érdemes tudni, hogy mennyi az annyi

Az alábbi táblázatokat lehet egy „navigációnak” használni a mennyiségek
térképén.

A különféle mértékegységek, mint például NE, mg, µg.

A milligramm ezredrésze 1000 µg = 1 milligramm. A gramm milliomod része. 1 000 000 µg = 1 gramm.
NE: Nemzetközi Egység. Nemzetközi egyezségen alapuló mértékegység, amely nem a vitamin (például A, D, E) súlyát határozza meg, hanem a szervezetben kiváltott biológiai hatást méri, eg ységekben kifejezve. 200 NE nyi D vitamin feleakkora jótékony biológiai hatást vált ki, mint 400 NE nyi. Ezt a mértékegységet azoknál a vitaminoknál használják, amelyeknek kémiailag többféle, különböző hatékonyságú formája létezik, azzal a céllal, hogy a b iológiai hatékonyság szempontjából egységesen lehessen a mennyiségüket kifejezni.

Mg: Milligramm. A gramm ezredrésze. 1000 milligramm = 1 gramm.
Gramm: A kilogramm ezredrésze. 1000 gramm = 1 kilogramm.
µg: Mikrogramm (latinosan microgramm). A milligramm ez redrésze 1000 µg = 1
milligramm. A gramm milliomod része. 1 000 000 µg = 1 gramm.

Kisebb termetű felnőttek számára

és azoknak is, akik nincsenek komolyabb szellemi vagy fizikai terhelésnek kitéve.
Továbbá mindenkinek, akik csupán arról szeretnének gondoskodni, hogy a szervezetük legalább alapszinten hozzájusson minden fontos vitaminhoz és ásványhoz.

 

     A – vitamin 5000 NE
     D3 – vitamin min. 400 NE
    E – vitamin min. 400 NE
    C – vitamin min. 1 000 NE
    B1- vitamin 250 – 300 mg
    B2 – vitamin 50 mg
    B3 – vitamin 50 mg
    Pantoténsav 50 mg
    B6 – vitamin 50 mg
    B12 – vitamin 50 μg
     Biotin 50 μg
    Folsav min. 100 μg
    Kolin  50 mg
   Inozitol 50 mg
    PABS 50 mg
    Kalcium min.500 mg
    Magnézium min. 250 mg
    Kálium 45 mg
    Vas 18 mg
    Cink 15 mg
    Mangán 4 mg
    Réz min. 2 mg
    Jód 200 -250 μg
    Omega-3 folyékony  1 200 mg – egy evőkanál
   K2 -v itamin  min. 100 μg

 

Közepes termetű felnőttek számára

és azoknak is, akik nincsenek komolyabb szellemi vagy fizikai terhelésnek kitéve.
Továbbá mindenkinek, akik csupán arról szeretnének gondoskodni, hogy a szervezetük legalább alapszinten hozzájusson minden fontos vitaminhoz és ásványhoz.

70 – 80 kg os testsúlytól, abban az esetben, ha valaki nem él túl „nyugis” életet, és ugyancsak ez javasolható, ha az alapfokozatú összeállítás még nem eredményezett annyi javulást, amennyit el szerettél volna érni.
Hasznos lehet az erre a fokozatra emelt mennyiséget és arányt fogyasztani stressze, megterhelő időszakokban azoknak is, akik az átlagos hétköznapokban az alapszintű mennyiségekkel és arányokka l is jól érzik magukat.

 

     A – vitamin 5 000 -10 000 NE
     D3 – vitamin min. 400 NE
    E – vitamin 600 – 800 NE
    C – vitamin 1 000  – 1 500 NE
    B1- vitamin 500 – 600 mg
    B2 – vitamin 90 – 100 mg
    B3 – vitamin 90 – 100 mg
    Pantoténsav 90 – 100 mg
    B6 – vitamin 90 -100 mg
    B12 – vitamin 90 – 100 μg
     Biotin 90 – 100 μg
    Folsav min. 200 μg
    Kolin  90 – 100 mg
   Inozitol 90 – 100 mg
    PABS 90 – 100 mg
    Kalcium min.500 mg
    Magnézium min. 250 mg
    Kálium 45 mg
    Vas 18 mg
    Cink 15 mg
    Mangán 4 mg
    Réz min. 2 mg
    Jód 200 -250 μg
    Omega-3 folyékony  2 400 mg – két evőkanál
   K2 -v itamin  min. 100 μg

 

Erősebb testalkat

90 – 100 kg környékén vagy a fölött, de testsúlytól függetlenül is mindazoknál, akik komolyabb szellemi vagy fizikai megterhelésnek vannak kitéve. A testsúly szerinti adagolás nem szentírás.

A pörgősebb emberek általában akkor érzik magukat kiválóan, ha nagyobb mennyiségeket vesznek magukhoz. Ez a mennyiség ajánlható olyan embereknek is, akiknek fáradhatatlanul kell bírniuk a munkát, akár napi 12 – 14 órán keresztül. Gyógyuláshoz, lábadozáshoz is szükség lehet
ezekre a mennyiségekre és arányokra.

 

     A – vitamin 10 000 -20 000 NE
     D3 – vitamin min. 750 – 800 NE
    E – vitamin 800 – 1 200 NE
    C – vitamin 2 000  – 2 500 NE
    B1- vitamin 600 – 700 mg
    B2 – vitamin 140 – 150 mg
    B3 – vitamin 140 – 150 mg
    Pantoténsav 140 – 150 mg
    B6 – vitamin 140 -150 mg
    B12 – vitamin 140 – 150 μg
     Biotin 90 – 100 μg
    Folsav min. 300 μg
    Kolin  140 – 150 mg
   Inozitol 140 – 150 mg
    PABS   140 – 150 mg
    Kalcium min. 750 – 1 000 mg
    Magnézium min. 375 – 500 mg
    Kálium 60 – 90  mg
    Vas 25 -35 mg
    Cink 20 – 30 mg
    Mangán 6 – 8 mg
    Réz 3 – 4 mg
    Jód 300 -450 μg
    Omega-3 folyékony  2 400 mg – két evőkanál
   K2 -v itamin  min. 100 μg

 

Extra teljesítmény

Olyan emberek számára lett tervezve, akiknek az átlagot messze meghaladó teljesítményt kell nyújtaniuk, és akik saját tapasztalataik alapján ezzel az „üzemanyaggal” működnek a legjobban.
Az extra erős összeállítás hasznos lehet mindenkinek, aki szívesen adja a legtöbbet és a legjobbat szervezetének.

 

     A – vitamin 15 000 -20 000 NE
     D3 – vitamin min. 1 200 NE
    E – vitamin 1 200 NE
    C – vitamin 2 500  – 3 000 NE
    B1- vitamin 700 mg
    B2 – vitamin 180 – 200 mg
    B3 – vitamin 180 – 200 mg
    Pantoténsav 180 – 200 mg
    B6 – vitamin 180 – 200 mg
    B12 – vitamin 180 – 200 μg
     Biotin 180 – 200 μg
    Folsav min. 400 μg
    Kolin  180 – 200 mg
   Inozitol 180 – 200 mg
    PABS   180 – 200 mg
    Kalcium min. 1 000 mg
    Magnézium min.  500 mg
    Kálium 80 – 100  mg
    Vas 35 – 40 mg
    Cink 25 – 30 mg
    Mangán 6 – 8 mg
    Réz 3 – 4 mg
    Jód 400 – 500μg
    Omega-3 folyékony  3 600 mg – 3 evőkanál
   K2 -v itamin  min. 100 μg

 

Figyelem

A vitaminok és ásványi anyagok tápanyagok, azaz élelmiszerek. A fenti mennyiségének emelése csak javítja a táplálkozás minőségét.

 

A bőséges vitaminellátás egyfajta kényeztetés. Értelmes és hasznos
luxus.

Hogyan lehet Ön még erősebb a MOLEKULÁRIS HIDROGÉNTől

Mert egy erőss immunrendszer, mindent képes megoldani

Adatkezelés és ÁSZF elolvastam és elfogadom

Eza message text

Kérem a tapasztalatokat

Adatkezelés és ÁSZF elolvastam és elfogadom

You have Successfully Subscribed!